Kod: 11265612
Dzisiaj dostalem moj nowy kociolek. Nareszcie moje laboratorium jest gotowe! Cale dnie zbieralem i suszylem skladniki w oczekiwaniu na te chwile. Co by tu zmieszac najpierw? Mam dobre przeczucie co do kruczego piora i korzenia man ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Dzisiaj dostalem moj nowy kociolek. Nareszcie moje laboratorium jest gotowe! Cale dnie zbieralem i suszylem skladniki w oczekiwaniu na te chwile. Co by tu zmieszac najpierw? Mam dobre przeczucie co do kruczego piora i korzenia mandragory. No i ponoc ropucha pasuje do wszystkiego. Ale z drugiej strony, co tam wiedza inni? To moje laboratorium i moje badania! Kiedy opublikuje swoje teorie, to wszyscy beda przychodzic do mnie! Juz ja im udowodnie, ze jestem najwybitniejszym umyslem zglebiajacym tajniki alchemii. No dobrze, czas rozpalic ogien i wziac sie do pracy. W metnej glebi kotla znalezc mozna przeciez wiedze, bogactwo i slawe. Od dwoch do czterech graczy wciela sie w rywalizujacych alchemikow chcacych odkryc sekrety tej tajemnej sztuki. Punkty mozna zdobywac na rozne sposoby, ale najwiecej otrzymuje sie za publikacje teorii - prawidlowych teorii, warto dodac. I w tym lezy problem. Gracze zdobywaja wiedze poprzez mieszanie skladnikow i sprawdzanie wynikow za pomoca aplikacji skanujacej karty na tablecie lub smartfonie. Dedukuja, jak przyrzadzic mikstury, ktore moga sprzedac poszukiwaczom przygod. Zarobione zloto moga wydawac na magiczne artefakty, ktore sa bardzo potezne, ale takze bardzo drogie. Publikujemy teorie, osmieszamy i obalamy tezy przeciwnikow i zmagamy sie z wyzwaniami, przy ktorych zamiana olowiu w zloto to betka! Kiedy teorie graczy sa publikowane lub odrzucane, ich reputacja idzie w gore i w dol. Na koniec gry reputacja zamieniana jest na punkty zwyciestwa. Punkty otrzymuje sie takze za artefakty oraz stypendia. Gracz z najwieksza liczba punktow wygrywa. Zawartosc pudelka: dwustronna plansza do gry plansza teorii plansza prezentacji 4 zaslonki laboratorium 4 trojkaty wynikow 4 plansze graczy 6 kafli poszukiwaczy przygod 2 kafle konferencji 5 kafli stypendiow 8 zetonow alchemonow 104 zetony wynikow 36 zetonow sztuk zlota 44 zetony pieczeci (zestaw 11 w kazdym kolorze) 6 zetonow konfliktow znacznik gracza startowego 8 kafli skladnikow plansza mistrza gry 40 kart skladnikow 22 karty przyslug 18 kart artefaktow 16 kart ofert 8 plastikowych flakonikow (2 w kazdym kolorze) 24 plastikowe znaczniki (6 w kazdym kolorze) blok z tabelami dedukcji 2 pojemniki na zetony 8 woreczkow strunowych instrukcja Liczba graczy: 2 - 4 osoby Wiek: od 13 lat Czas gry: ok. 120 minut
Kategoria Książki po polsku Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja Hobby. Rekreacja Gry i zabawy towarzyskie. ??amigłówki. Szachy. Karty
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )