American Television News: The Media Marketplace and the Public Interest / Libristo.pl
American Television News: The Media Marketplace and the Public Interest

Kod: 03017833

American Television News: The Media Marketplace and the Public Interest

Autor Steve M. Barkin

This work stretches from the "radio days" of the 1920s and 1930s and the early era of television after World War I through to the 21st century. It shows how commercial interests, regulatory matters, and financial considerations ha ... więcej

722.31

Zwykle: 722.32 zł

Oszczędzasz 0.01 zł


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o American Television News: The Media Marketplace and the Public Interest

Za ten zakup dostaniesz 419 punkty

Opis

This work stretches from the "radio days" of the 1920s and 1930s and the early era of television after World War I through to the 21st century. It shows how commercial interests, regulatory matters, and financial considerations have long shaped the broadcasting business.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

722.31

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: