An assessment of retail customers' perception of service quality / Libristo.pl
An assessment of retail customers' perception of service quality

Kod: 15607977

An assessment of retail customers' perception of service quality

Autor John Machayi

Amid intense competition and the dynamic business environment, surviving in the market has become a key challenge for many service organisations. Service quality has become one of the key tools for surviving and gaining competitiv ... więcej

274.39

Zwykle: 288.78 zł

Oszczędzasz 14.39 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o An assessment of retail customers' perception of service quality

Za ten zakup dostaniesz 160 punkty

Opis

Amid intense competition and the dynamic business environment, surviving in the market has become a key challenge for many service organisations. Service quality has become one of the key tools for surviving and gaining competitive advantage in banking industry, since its offering comprised mainly of intangible elements. Thus service quality has taken considerable interest in marketing literature. The banks perception of service quality may be quite different from what retail customers perceive as service quality. It is therefore, important for the bank to understand customer's perception of service quality in the light of great competition, numerous customer complaints and movement of customers from one bank to another. To address this research issue, a research framework based on a modified SERVQUAL scale as the foundation of the theoretical basis was used to probe customer's perception of service quality. In addition to the original variables of SERVQUAL scale, namely tangibility, responsiveness, empathy, assurance, reliability, other variables such as convenience image, access and ATM effectiveness were integrated into the model.

Szczegóły książki

274.39

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: