Kod: 02510076
W ci gu ostatnich lat dominuj cym rodkiem masowego przekazu sta si Internet. Kolejne strony WWW pojawiaj si na serwerach ka dego dnia. W dobie rosn cego znaczenia e-marketingu w dzia alno ci przedsi biorstw, projektanci serwisów i ... więcej
214.76 zł
Zwykle: 226.09 zł
Oszczędzasz 11.33 zł
Za ten zakup dostaniesz 125 punkty
W ci gu ostatnich lat dominuj cym rodkiem masowego przekazu sta si Internet. Kolejne strony WWW pojawiaj si na serwerach ka dego dnia. W dobie rosn cego znaczenia e-marketingu w dzia alno ci przedsi biorstw, projektanci serwisów internetowych zacz li d y , by witryny sta y si przyjazne dla u ytkownika. W tym celu podejmowano dzia ania dla potrzeb serwisów, oparte na przeprowadzonych testach u yteczno ci, których rezultaty stanowi y fundament dla ustalania zasad u yteczno ci stron WWW. Rozstrzygni cia problemów u yteczno ci zacz to poszukiwa zarówno w ród dorobku nauk informatycznych, jak i innych dziedzin, takich jak psychologia. Ksi ka przedstawia analiz problematyki u yteczno ci, w kontek cie projektowania i przeprowadzania testów stron internetowych. Wst p teoretyczny dotyczy procesów poznawczych oraz strategii korzystania przez typowego u ytkownika z portali WWW, oraz stanowi przegl d zasad projektowania ukierunkowanego na u ytkownika. Na tej podstawie przeprowadzono badania w asne wybranego serwisu internetowego, prowadz ce do jego oceny i zmiany. Pozycja ta, jako kompilacja zasad web usability, mo e by szczególnie przydatna dla osób, które chc si zapozna z t tematyk , jak i dla twórców witryn internetowych.
214.76 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: