Barack Obama's Social Media Lessons for Business / Libristo.pl
Barack Obama's Social Media Lessons for Business

Kod: 11432969

Barack Obama's Social Media Lessons for Business

Autor Bullock David, Leary Brent, David Bullock

Outlines the multichannel marketing sequence used by the Obama campaign to win the 2008 Presidential Election. Video, audio, microblogging, blogging and user generated content are a few of the business applications examined in thi ... więcej

166.62

Zwykle: 175.46 zł

Oszczędzasz 8.85 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Barack Obama's Social Media Lessons for Business

Za ten zakup dostaniesz 96 punkty

Opis

Outlines the multichannel marketing sequence used by the Obama campaign to win the 2008 Presidential Election. Video, audio, microblogging, blogging and user generated content are a few of the business applications examined in this guidebook. This case study is the definitive reference for the use of social media as it applies to effective business promotion.

Szczegóły książki

166.62

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: