Kod: 01986274
For a century and a half, journalists made a good business out of selling the latest news or selling ads next to that news. Now that news pours out of the Internet and our mobile devices-fast, abundant, and mostly free-that era is ... więcej
229.22 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 133 punkty
For a century and a half, journalists made a good business out of selling the latest news or selling ads next to that news. Now that news pours out of the Internet and our mobile devices-fast, abundant, and mostly free-that era is ending. Our best journalists, Mitchell Stephens argues, instead must offer original, challenging perspectives-not just slightly more thorough accounts of widely reported events. His book proposes a new standard: "wisdom journalism," an amalgam of the more rarified forms of reporting-exclusive, enterprising, investigative-and informed, insightful, interpretive, explanatory, even opinionated takes on current events.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries
229.22 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )