Brand Audit / Libristo.pl
Brand Audit

Kod: 01673125

Brand Audit

Autor Xinwen (Fina) Xu

Research Paper from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: A, University of Florida, language: English, abstract: TheGatoradeBrandisadominatingforceinth ... więcej

70.71

Zwykle: 74.51 zł

Oszczędzasz 3.80 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Brand Audit

Za ten zakup dostaniesz 41 punkty

Opis

Research Paper from the year 2011 in the subject Communications - Public Relations, Advertising, Marketing, printed single-sided, grade: A, University of Florida, language: English, abstract: TheGatoradeBrandisadominatingforceinthesportsdrinkindustry.Throughoutthepastfortyyears,thiscompanyhadcreatedasustainablecompetitiveadvantagebydevelopingtheirmarketingmixwhichincludeproductstrategy,pricingstrategy,promotionalmix,anddistributionstrategy.ThisbrandauditaimstoanalyzeGatorade smarketingmix,andexaminehowitvarieswhenittargetsonmulticulturalconsumers.Orinotherwords,howitsmarketingstrategyvarieswhenitappliestoaninternationalmarket.ExecutiveSummaryGatoradeisanextremelypopularsportsdrinkbrandandhasoutstandingbrandawarenessandloyalty.Itmarketsitsuniqueproductsmainlytopre- -adultgroupwhoagesfrom13to24.AswhatJohnSicher,theeditorofBeverageDigest,said, thepre- -adultyearsarethecuttingedgeofwherethosesportsdrinkbrandsarecompeting .Thisisatoughmarketforanycompanytocommunicatewith,sincetheyouthpeoplenowadaysprefertoavoidtraditionalmediaoutlets.Inordertoovercomethisobstacle,Gatoradetendstobenotonlyasportsdrinkdistributorbutalsoa lifestylecompany ,promotinganactiveandself- -improvementlifestyle.Inordertoreachitstargetmarket,Gatoradeadoptsaverycompetitivemarketingmixtogetitsproductssold.Firstofall,Gatoradespendslotsofmoneyontheproductinnovationanddevelopment.Secondly,itslow- -pricingstrategymakestheproductsmorewelcomedbytheconsumers.Thirdly,byusingitsparentcompany PepsiCo sdistributionsystem,Gatoradecangetitsproductssoldinthesupermarkets,liquorstores,departmentstores,andsoon.Besides,Gatorade spromotionalmixwhichincludesadvertising,publicrelationplanning,salespromotionandsponsorship,andpersonalselling,alsocontributemuchtoitsdominating80%marketshareinthewholeindustry. [...]

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

70.71

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: