Brand Breakout / Libristo.pl
Brand Breakout

Kod: 05189305

Brand Breakout

Autor Nirmalya Kumar, Jan-Benedict E. M. Steenkamp

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. This best-selling, updated edition outlines eight strateg ... więcej

265.21


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Brand Breakout

Za ten zakup dostaniesz 153 punkty

Opis

World class marketing experts, Nirmalya Kumar and Jan-Benedict Steenkamp set out a cutting-edge plan for emerging market brands to achieve success in international markets. This best-selling, updated edition outlines eight strategies - including the Asian tortoise route, from B2B to B2C, brand acquisition and leveraging cultural resources - that will take brands from domestic dominance to worldwide triumph and dominance. For each strategic route, Kumar and Steenkamp examine the most effective implementation and identify the problems that companies will face and how these can be overcome. Full of international case studies including HTC, Tata Motors, Samsung, Lenovo, Pearl River Piano, Havaianas and Corona, the authors demonstrate that their strategies and underlying strategic brand-building principles are here to stay. Brand Breakout is not only a practical and enlightening guide for emerging market brands but crucial reading for Western companies who should not underestimate the challenge coming from these up-and-coming international businesses. It equips readers with the knowledge and techniques so that their brand can finally go global.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

265.21

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: