Kod: 04047953
Since the 1980s, brands and the management of brands have attracted an enormous amount of interest. Companies became acutely aware of how their brand image could mean the difference between success and failure. Brand Management: A ... więcej
449.38 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 262 punkty
Since the 1980s, brands and the management of brands have attracted an enormous amount of interest. Companies became acutely aware of how their brand image could mean the difference between success and failure. Brand Management: A theoretical and practical approach gives insight into this phenomenon, moving from the history of the brand to how to develop, manage and protect brands. Brand Management: A theoretical and practical approach takes a decision-making approach to the subject, structured around the decisions a brand or product manager would face when considering their own brand strategy, covering topics such as design, judicial protection, adverse publicity and financial-brand valuation.
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
449.38 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )