Building Corporate Social Responsibility in Supply Chains / Libristo.pl
Building Corporate Social Responsibility in Supply Chains

Kod: 06836691

Building Corporate Social Responsibility in Supply Chains

Autor Ghulam Shabib Khattak, Rashid Iqbal

During the last decade there has been tremendous pressure on companies regarding CSR. Globalization and outsourcing have increased the complexity of corporate activities but it had also increased customer awareness about CSR. The ... więcej

303.72


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Building Corporate Social Responsibility in Supply Chains

Za ten zakup dostaniesz 177 punkty

Opis

During the last decade there has been tremendous pressure on companies regarding CSR. Globalization and outsourcing have increased the complexity of corporate activities but it had also increased customer awareness about CSR. The increased societal pressure has compelled companies to act as a socially responsible corporate citizen throughout their supply chains. This phenomenon encouraged us to investigate and analyze the concept of CSR in the context of supply chain via a qualitative approach to achieve the exploratory purpose of the study.The book reveals that supply chains are more about physical flow of goods and CSR relates to values, norms and expectations of society. This work unveils an innovative framework tool which can help companies in building, understanding and evaluating CSR across the supply chain. We analyzed the functionality of our purposed tool through case studies of IKEA and TATA Motors. Finally, we concluded that to achieve sustainable supply chains, companies should incorporate CSR at all supply chain levels and promote transparency, visibility, communication, mutual cooperation and collaboration among supply chain's actors.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Economics

303.72

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: