Bulletin ET - Heft 1 /2006 / Libristo.pl
Bulletin ET - Heft 1 /2006

Kod: 05293952

Bulletin ET - Heft 1 /2006

In his most remarkable book, Consuming Religion, the North-American theologian Vincent Miller addresses the effects of the commodification of society and the habits of consumer culture on religion in contemporary society. Very con ... więcej

86.02

Zwykle: 86.06 zł

Oszczędzasz 0.05 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Bulletin ET - Heft 1 /2006

Za ten zakup dostaniesz 50 punkty

Opis

In his most remarkable book, Consuming Religion, the North-American theologian Vincent Miller addresses the effects of the commodification of society and the habits of consumer culture on religion in contemporary society. Very convincingly Miller argues that for Christians and their churches, consumer culture is not something out there, but qualifies from the very start their individual and communal identities. As far as Europe is concerned, it would seem that, because of the many other challenges European theology faces today (such as the resurgence of religion in society and new religious movements, the multicultural society and religious pluralism, etc.), a theological engagement of consumer culture hardly appears on its agenda. However, the provocation of consumer culture should not be lost sight of. It is indeed worthwhile to enquire whether Miller's thoughts offer an adequate analysis of the situation of religion and Christianity in Europe, and, consequently, whether the remedies he proposes, will be effective in bringing Christian faith into practice in our European societies, cultures and churches. In this Special Issue of Bulletin ET, therefore, the challenges of consumer culture for culture and Christian faith are addressed from a variety of perspectives, in dialogue with Miller's groundbreaking analysis. Apart from Miller, introducing his positions to a European audience, seven European theologians and philosophers take part in this dialogue: Edmund Arens (Luzern), Lieven Boeve (Leuven), Eamonn Conway (Limerick), Paul Cortois (Leuven), Yves De Maeseneer (Leuven), Walter Lesch (Louvain-la-Neuve), and Peter Scott (Manchester).

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Geisteswissenschaften, Kunst, Musik Religion/Theologie

86.02

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: