Celebrity endorser effects: A myopic perspective of marketing / Libristo.pl
Celebrity endorser effects: A myopic perspective of marketing

Kod: 16445698

Celebrity endorser effects: A myopic perspective of marketing

Autor Omvir Gautam, Vinod Kumar Singh, Pooja Agrawal

This study is an effort to look at the celebrity endorsers effects in cell phone industry in India. In India, celebrity endorsement has played a pivotal role. This study examines the relationship between consumer's perception and ... więcej

279.73

Zwykle: 294.41 zł

Oszczędzasz 14.68 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Celebrity endorser effects: A myopic perspective of marketing

Za ten zakup dostaniesz 162 punkty

Opis

This study is an effort to look at the celebrity endorsers effects in cell phone industry in India. In India, celebrity endorsement has played a pivotal role. This study examines the relationship between consumer's perception and the celebrity endorser's effects. The buying behavior of consumers is significantly affected by celebrity endorsers to large extent. As far as the present study is concerned, the proposed framework has been proven with some inferential analysis. The current study is an attempt to apply the framework of celebrity endorser effect(s) in Indian context where celebrity endorser's effects shows the transformation of consumers to hedonistic consumers.

Szczegóły książki

279.73

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: