Challenges and Opportunities for Change in Food Marketing to Children and Youth / Libristo.pl
Challenges and Opportunities for Change in Food Marketing to Children and Youth

Kod: 04579487

Challenges and Opportunities for Change in Food Marketing to Children and Youth

Autor Standing Committee on Childhood Obesity Prevention, Food and Nutrition Board, Institute of Medicine

The childhood obesity epidemic is an urgent public health problem. The most recent data available show that nearly 19 percent of boys and about 15 percent of girls aged 2-19 are obese, and almost a third of U.S. children and adole ... więcej

166.35

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Challenges and Opportunities for Change in Food Marketing to Children and Youth

Za ten zakup dostaniesz 97 punkty

Opis

The childhood obesity epidemic is an urgent public health problem. The most recent data available show that nearly 19 percent of boys and about 15 percent of girls aged 2-19 are obese, and almost a third of U.S. children and adolescents are overweight or obese (Ogden et al., 2012). The obesity epidemic will continue to take a substantial toll on the health of Americans. In the midst of this epidemic, children are exposed to an enormous amount of commercial advertising and marketing for food. In 2009, children aged 2-11 saw an average of more than 10 television food ads per day (Powell et al., 2011). Children see and hear advertising and marketing messages for food through many other channels as well, including radio, movies, billboards, and print media. Most notably, many new digital media venues and vehicles for food marketing have emerged in recent years, including Internet-based advergames, couponing on cell phones, and marketing on social networks, and much of this advertising is invisible to parents. The marketing of high-calorie, low-nutrient foods and beverages is linked to overweight and obesity. A major 2006 report from the Institute of Medicine (IOM) documents evidence that television advertising influences the food and beverage preferences, requests, and short-term consumption of children aged 2-11 (IOM, 2006). Challenges and Opportunities for Change in Food Marketing to Children and Youth also documents a body of evidence showing an association of television advertising with the adiposity of children and adolescents aged 2-18. The report notes the prevailing pattern that food and beverage products marketed to children and youth are often high in calories, fat, sugar, and sodium; are of low nutritional value; and tend to be from food groups Americans are already overconsuming. Furthermore, marketing messages that promote nutrition, healthful foods, or physical activity are scarce (IOM, 2006). To review progress and explore opportunities for action on food and beverage marketing that targets children and youth, the IOM's Standing Committee on Childhood Obesity Prevention held a workshop in Washington, DC, on November 5, 2012, titled "New Challenges and Opportunities in Food Marketing to Children and Youth."

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Medicine Medicine: general issues Public health & preventive medicine

166.35

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: