Revolutionizing Collaboration through e-Work, e-Business, and e-Service / Libristo.pl
Revolutionizing Collaboration through e-Work, e-Business, and e-Service

Kod: 09090497

Revolutionizing Collaboration through e-Work, e-Business, and e-Service

Autor Shimon Y. Nof, Jose Ceroni, Wootae Jeong, Mohsen Moghaddam

Collaboration in highly distributed organizations of people, robots, and autonomous systems is and must be revolutionized by engineering augmentation. The aim is to augment humans abilities at work and, through this augmentation, ... więcej

571.41


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Revolutionizing Collaboration through e-Work, e-Business, and e-Service

Za ten zakup dostaniesz 331 punkty

Opis

Collaboration in highly distributed organizations of people, robots, and autonomous systems is and must be revolutionized by engineering augmentation. The aim is to augment humans abilities at work and, through this augmentation, improve organizations abilities to accomplish their missions. This book establishes the theoretical foundations and design principles of collaborative e-Work, e-Business and e-Service, their models and applications, design and implementation techniques. The fundamental premise is that without effective e-Work and e-Services, the potential of emerging activities, such as e-Commerce, virtual manufacturing, tele-robotic medicine, automated construction, smart energy grid, cyber-supported agriculture, and intelligent transportation cannot be fully materialized. Typically, workers and managers of such value networks are frustrated with complex information systems, originally designed and built to simplify and improve performance. Even if the human-computer interface for such systems is well designed, the information and task overloads can be overwhelming. Effective delivery of expected outcomes may not occur. Challenges and emerging solutions in the context of the recently developed CCT, Collaborative Control Theory, are described, with emphasis on issues of computer-supported and communication-enabled integration, coordination and augmented collaboration. Research results and analyses of engineering design methods and complex systems management techniques are explained and illustrated.§

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Technology, engineering, agriculture Electronics & communications engineering Electronics engineering

571.41

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: