Communicating the UX Vision / Libristo.pl
Communicating the UX Vision

Kod: 05133729

Communicating the UX Vision

Autor Martina Schell & James OBrien

As an interaction or UX designer, you've felt the general trend toward faster development, more work, and less discussion. Communicating UX Vision helps you identify the skills and behavioral patterns to present your work in more ... więcej

179.20

Zwykle: 199.14 zł

Oszczędzasz 19.94 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Communicating the UX Vision

Za ten zakup dostaniesz 104 punkty

Opis

As an interaction or UX designer, you've felt the general trend toward faster development, more work, and less discussion. Communicating UX Vision helps you identify the skills and behavioral patterns to present your work in more persuasive ways, and respond more constructively to feedback from co-workers and stakeholders. It's a fact that we all want to put great design into the world, but no product ever makes it out of the building without rounds of reviews, feedback, and signoff. As we spend time crafting, we become attached to our own ideas and it gets all too easy to react to feedback emotionally or dismiss it, when we should be taking the time to decode it and explain or adapt the design. This book identifies the 13 main challenges designers face when they talk about their work, and provides insights and strategies to help you recognize and overcome them so that a better design, not a louder argument, is what makes it into the world. * Learn presentation tips that make stakeholders and other departments take your designs more seriously* Uncover valuable techniques to make feedback sessions more productive* Understand how to improve empathy with business stakeholders and learn to speak their language better* Discover how to better understand your behavior and identify your personal anti-patterns

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Information technology: general issues Internet: general works

179.20

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: