Comunicación y poder / Libristo.pl
Comunicación y poder

Kod: 12993339

Comunicación y poder

Autor Manuel Castells, María Hernández Díaz

El presente libro constituye una exploración apasionante y rigurosa de las vías de cambio social abiertas por una nueva relación entre lacomunicación y poder. Los medios de comunicación se han convertido enel ámbito en el que se d ... więcej

151.10

Zwykle: 158.97 zł

Oszczędzasz 7.87 zł


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Comunicación y poder

Za ten zakup dostaniesz 88 punkty

Opis

El presente libro constituye una exploración apasionante y rigurosa de las vías de cambio social abiertas por una nueva relación entre lacomunicación y poder. Los medios de comunicación se han convertido enel ámbito en el que se despliegan las estrategias de poder, pero, enel actual contexto tecnológico, la comunicación de masas va más alláde los medios tradicionales: gracias a Internet y a los dispositivosmóviles ha surgido un nuevo entorno comunicativo, la autocomunicaciónde masas, que ha modificado profundamente las relaciones de poder.Manuel Castells analiza las transformaciones que se han producido enla industria global de los medios de comunicación y, basándose en unadiversidad de enfoques sociales y psicológicos, ofrece unainvestigación original de procesos políticos y movimientos sociales-los acontecimientos que siguieron al atentado del 11 de marzo enMadrid, la desinformación del público estadounidense sobre la guerrade Irak, el movimiento ecologista global contra el cambio climático,el control de la información en Rusia y China y el papel de Interneten las campa?as electorales, como la de Obama- que ilustran larelación entre comunicación y poder del siglo XXI.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po hiszpańsku Literatura Ensayos

151.10

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: