Kod: 06416015
"The process of development coupled with increasing liberalisation and globalisation across the country has enabled consumers to realise their increasingly important role in society and governance. The consumer movement in India i ... więcej
191.19 zł
Zwykle: 246.87 zł
Oszczędzasz 55.68 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 111 punkty
"The process of development coupled with increasing liberalisation and globalisation across the country has enabled consumers to realise their increasingly important role in society and governance. The consumer movement in India is as old as trade and commerce. The present book provides a detailed and comprehensive study of the recent developments in the Indian consumer protection law, besides examining the provisions of various other statutes dealing with consumer protection. It also provides further insight into consumer behaviour to help marketers develop an appropriate marketing strategy."
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Economics Macroeconomics
191.19 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )