Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1 / Libristo.pl
Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1

Kod: 23928844

Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1

Autor Zvezdan Vukanovic, Jean-Baptiste Lesourd, Steven Wildman

This volume features contributions from WMEMC 2012, an international media conference held in Thessaloniki, Greece. It examines in both descriptive and analytical ways, how new media market consumption is evolving as a subdiscipli ... więcej

140.12


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Consumption and Branding Value Networks in New Media Markets: Volume 1

Za ten zakup dostaniesz 82 punkty

Opis

This volume features contributions from WMEMC 2012, an international media conference held in Thessaloniki, Greece. It examines in both descriptive and analytical ways, how new media market consumption is evolving as a subdiscipline of media business. New

Szczegóły książki

140.12

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: