Kod: 11067745
Dynamic young Wharton professor Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral? ... więcej
117.55 zł
Zwykle: 123.78 zł
Oszczędzasz 6.22 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 68 punkty
Dynamic young Wharton professor Berger draws on his research to explain the six steps that make products or ideas contagious. Why do some products get more word of mouth than others? Why does some online content go viral?
117.55 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: