Kod: 04437009
Marketing influences the success of creative services businesses more than any other issue: bad luck, insufficient funding, difficult clients, and weak employees all pale by comparison. Old standbys word of mouth, referrals, and o ... więcej
208.80 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 122 punkty
Marketing influences the success of creative services businesses more than any other issue: bad luck, insufficient funding, difficult clients, and weak employees all pale by comparison. Old standbys word of mouth, referrals, and occasional promotions are inadequate in today's competitive environment. Whether focused on design, advertising, interactive, editorial, or public relations, all creatives need this know-how book for marketing their business."
Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques
208.80 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )