Critical Evaluation of Internet Advertising / Libristo.pl
Critical Evaluation of Internet Advertising

Kod: 01629108

Critical Evaluation of Internet Advertising

Autor Marcella Vurro

The essay is focussing on a critical evaluation of online advertising. It examines different online advertising instruments, such as banner, websites, keyword advertising etc. and identifies the advantages and disadvantages of onl ... więcej

79.23

Zwykle: 83.39 zł

Oszczędzasz 4.16 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Critical Evaluation of Internet Advertising

Za ten zakup dostaniesz 46 punkty

Opis

The essay is focussing on a critical evaluation of online advertising. It examines different online advertising instruments, such as banner, websites, keyword advertising etc. and identifies the advantages and disadvantages of online advertising.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Interdisciplinary studies Communication studies

79.23

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: