Kod: 12927581
Sam Walton nie lubil wydawac pieniedzy. Jego filozofia bylo przemyslane decydowanie o kazdym cencie, poniewaz rozumial, ze dzieki temu zarzadzanie dolarami bedzie duzo latwiejsze. W chwili smierci byl drugim pod wzgledem bogactwa ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Sam Walton nie lubil wydawac pieniedzy. Jego filozofia bylo przemyslane decydowanie o kazdym cencie, poniewaz rozumial, ze dzieki temu zarzadzanie dolarami bedzie duzo latwiejsze. W chwili smierci byl drugim pod wzgledem bogactwa czlowiekiem na swiecie - po sultanie Brunei. Okazal sie jednym z najwiekszych artystow zarzadzania. Uwazal, ze kupujacy szukaja przede wszystkim niskich cen, a bylo juz jasne, ze musiala za nimi isc satysfakcjonujaco wysoka jakosc towarow. Haslo firmy - niskie ceny kazdego dnia. Na takiej filozofii opierala sie najwieksza w Ameryce, a obecnie na swiecie siec handlowa Wal-Mart. W ksiazce czytelnik znajdzie odpowiedz na jedno z najbardziej intrygujacych w amerykanskim biznesie pytan - w jaki sposob udalo sie kolejnemu pokoleniu liderow Wal-Marta doprowadzic do takiego sukcesu - pomimo odejscia zalozyciela firmy Sama Waltona. Autor pokazal, jak nowi menedzerowie zebrali pomysly Sama Waltona w kapitalna calosc i dobrze je wykorzystali. W rozwoju firmy Sam Walton ryzykowal miliony dolarow, jego nastepcy, kolejni prezesi firmy David Glass i Lee Scott, miliardy. Poznacie sekrety ich sukcesu.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Ekonomia Historia ekonomii i gospodarki. Ekonomiści. Przedsiębiorcy
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )