Kod: 39353026
Create, manage, and measure innovationIn Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful Tools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Business Success, bestselling author Michael Lewrick delivers a simple and straightforward pl ... więcej
148.18 zł
Zwykle: 155.88 zł
Oszczędzasz 7.70 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 86 punkty
Create, manage, and measure innovationIn Design Thinking and Innovation Metrics: Powerful Tools to Manage Creativity, OKRs, Product, and Business Success, bestselling author Michael Lewrick delivers a simple and straightforward playbook to manage and measure innovation. In the book, you'll learn how to utilize the design thinking paradigm for innovation success and how successful leaders manage Explore and Exploit portfolios to create impact.The author explains how to:* Strategically employ data analytics, artificial intelligence, and neurodesign to drive innovation and business results* Deploy Objectives and Key Results (OKRs) for innovation teams to realize true alignment between the business and team performance* Use the provided hands-on tools to measure your firm's success at creating meaningfully new and interesting products, services, and experiencesPart of the Design Thinking Series, Design Thinking and Innovation Metrics will earn a place in the libraries of managers, executives, product owners, innovation teams, entrepreneurs, and other business leaders.
Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Werbung, Marketing
148.18 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )