Designing Qualitative Research / Libristo.pl
Designing Qualitative Research

Kod: 05173472

Designing Qualitative Research

Autor Catherine Marshall, Gretchen B Rossman

This book offers practical advice on designing qualitative research, given the complexity, the flexibility, and the controversies of its many genres, and this sixth edition has been updated with new examples to illustrate the meth ... więcej

338.32

Zwykle: 375.84 zł

Oszczędzasz 37.52 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Designing Qualitative Research

Za ten zakup dostaniesz 196 punkty

Opis

This book offers practical advice on designing qualitative research, given the complexity, the flexibility, and the controversies of its many genres, and this sixth edition has been updated with new examples to illustrate the methodological challenges posed, and extended discussions of strategies for incorporating into qualitative methodology the challenges posed by postmodernists, feminists, and critical race theorists.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Reference, information & interdisciplinary subjects Research & information: general Research methods: general

338.32

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: