Kod: 05067870
Corporate identity affects all parts of a company, it allows sustainable and understandable corporate communication, and it is a scalable strategic approach tailored towards specific goals of a corporation and its customers. 'Desi ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Corporate identity affects all parts of a company, it allows sustainable and understandable corporate communication, and it is a scalable strategic approach tailored towards specific goals of a corporation and its customers. 'Designing the Brand Experience' collects nearly 150 corporate identity projects, demonstrating how a brand succeeds in visual implementation, message communication and conduct. The rich content and extended coverage on multi-industry of this book would be the valuable references for you to carry out similar corporate identity projects.
Kategoria Książki po angielsku The arts Industrial / commercial art & design
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )