Die Kunst der Kundenbeziehung / Libristo.pl
Die Kunst der Kundenbeziehung

Kod: 16038069

Die Kunst der Kundenbeziehung

Autor Nils Hafner

Anhand von über 50 Geschichten wird das komplexe Thema CRM für Sie greifbar gemacht - verständlich, strukturiert und mit einem klaren Learning. Sie erhalten zudem Argumente, die Beteiligte und Stakeholder im Unternehmen von der Wi ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Die Kunst der Kundenbeziehung

Opis

Anhand von über 50 Geschichten wird das komplexe Thema CRM für Sie greifbar gemacht - verständlich, strukturiert und mit einem klaren Learning. Sie erhalten zudem Argumente, die Beteiligte und Stakeholder im Unternehmen von der Wichtigkeit überzeugen. Damit erreichen Sie Ihre Umsatzziele und festigen Ihre Kundenbeziehungen. Inhalte:

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Einzelne Wirtschaftszweige, Branchen


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: