Diskussionsveranstaltungen im Destinationsmarketing / Libristo.pl
Diskussionsveranstaltungen im Destinationsmarketing

Kod: 01892187

Diskussionsveranstaltungen im Destinationsmarketing

Autor Sabine Fischer

Das Internet mit Social Media, Diskussionsforen, Blogs und anderen virtuellen Plattformen hat sich in den letzten Jahren zu einem wichtigen Kommunikationsmittel entwickelt, sodass die virtuelle Kommunikation an Bedeutung gewinnt. ... więcej

175.96

Zwykle: 185.33 zł

Oszczędzasz 9.37 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Diskussionsveranstaltungen im Destinationsmarketing

Za ten zakup dostaniesz 102 punkty

Opis

Das Internet mit Social Media, Diskussionsforen, Blogs und anderen virtuellen Plattformen hat sich in den letzten Jahren zu einem wichtigen Kommunikationsmittel entwickelt, sodass die virtuelle Kommunikation an Bedeutung gewinnt. Gleichzeitig sind in Deutschland aber auch immer mehr öffentliche Diskussionsveranstaltungen in Form von Foren, Podiumsdiskussionen oder Runden Tischen zum Thema Tourismus entstanden. Es gibt unterschiedlichste Veranstaltungsformate und Teilnehmerzahlen. Daher stellt sich die Frage, mit welcher Intention und welchem Zweck derartige Veranstaltungen ins Leben gerufen werden, ob sie diesen Zweck erfüllen bzw. wie sie diesen Zweck erfüllen können. Die Arbeit soll Potentiale von öffentlichen Diskussionsveranstaltungen zum Thema Tourismus im Destinationsmarketing aufzeigen und Empfehlungen für die effektive Nutzung der Potentiale geben. Im Mittelpunkt steht dabei die Weiterentwicklung des Tourismusfrühstücks® der Leipzig Tourismus und Marketing GmbH.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po niemiecku Sozialwissenschaften, Recht, Wirtschaft Wirtschaft Betriebswirtschaft

175.96

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: