Dixit Odyssey / Libristo.pl
Dixit Odyssey

Kod: 11170457

Dixit Odyssey

Autor Jean-Louis Roubira

Wstrzymaj na chwile oddech! Karty zostaly odkryte. Ich wspolna cecha jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Uzyj swojego sprytu i intuicji, by nie dac sie zlapac w pulapke zastawiona przez pozostaly ... więcej

142.96

Zwykle: 166.27 zł

Oszczędzasz 23.30 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy do 4 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Dixit Odyssey

Za ten zakup dostaniesz 83 punkty

Opis

Wstrzymaj na chwile oddech! Karty zostaly odkryte. Ich wspolna cecha jest tajemnicze zdanie, lecz tylko jedna z kart jest do niego kluczem. Uzyj swojego sprytu i intuicji, by nie dac sie zlapac w pulapke zastawiona przez pozostalych gracz. Z Dixit Odyssey odkryjesz na nowo magiczny swiat Dixit - najczesciej nagradzanej gry ostatnich lat. Daj poniesc sie wyobrazni, odkrywajac tajemnice nowych kart. Tylko uwazaj, zeby nie wpasc w pulapki zastawiane przez innych graczy! Dzieki nowym wariantom, w grze moze brac udzial az do 12 osob. Razem wyruszcie na poszukiwanie nowych, zaczarowanych swiatow. Na czym to polega? Kazdy gracz w swojej turze staje sie bajarzem. Wybiera sposrod swoich 6 obrazkow jeden i wymysla do niego skojarzenie. Zdanie moze byc pojedynczym slowem, dzwiekiem, cytatem - nie ma tu ograniczen, mozna nawet cos zaspiewac! Nastepnie pozostali gracze wybieraja sposrod swoich kart taka, ktora ich zdaniem najlepiej pasuje do hasla bajarza i klada zakryta na stole. Bajarz przetasowuje wszystkie te karty, lacznie ze swoja i uklada je na stole, odkrywajac. Gracze (poza bajarzem) w tajemnicy glosuja, ktora karta jest ta karta, do ktorej bajarz wymyslal skojarzenie. Kiedy wszyscy dokonaja wyboru, rozpoczyna sie przyznawanie punktow. Jesli nikt nie zgadnie, ktora karta nalezala do bajarza, bo jego skojarzenie bylo zbyt abstrakcyjne, to nie otrzymuje on zadnych punktow, a nagradzani sa pozostali gracze. Podobnie jesli wszystkie glosy wskaza karte bajarza - to znaczy, ze skojarzenie bylo za proste, albo zbyt doslowne. W innych kombinacjach przydzielane sa punkty i uwaga, jesli ktorykolwiek z graczy zaglosuje na zagrana przez Ciebie karte, bo zagrales cos co jego zdaniem lepiej pasowalo do skojarzenia to dostajesz bonusowe punkty! Warto wiec sprytnie zagrywac karty, probujac zmylic innych graczy, jednoczesnie zachowujac te, do ktorych mamy ciekawe skojarzenie i czekajac z ich zagraniem do momentu, az przyjdzie Twoja kolej. Pamietaj, ze jeden obraz jest wart wiecej niz tysiac slow! Zawartosc pudelka: plansza 84 karty 12 tabliczek glosowania 24 znaczniki glosowania 12 drewnianych pionkow krolikow instrukcja Wiek graczy: 8+ Liczba graczy: 3-12 Czas rozgrywki: 30 minut

Szczegóły książki

Kategoria Książki po polsku Dom. Ogród. Hobby. Rekreacja Hobby. Rekreacja Gry i zabawy towarzyskie. ??amigłówki. Szachy. Karty

142.96

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: