Kod: 02359551
Niniejsza praca ma na celu przybli enie problematyki reklamy kontrowersyjnej, w tym reklamy naruszaj cej dobre obyczaje. Przedstawia podstawowe zagadnienia prowokacji w reklamie, zawiera rys historyczny reklamy kontrowersyjnej ora ... więcej
214.65 zł
Zwykle: 225.98 zł
Oszczędzasz 11.32 zł
Za ten zakup dostaniesz 125 punkty
Niniejsza praca ma na celu przybli enie problematyki reklamy kontrowersyjnej, w tym reklamy naruszaj cej dobre obyczaje. Przedstawia podstawowe zagadnienia prowokacji w reklamie, zawiera rys historyczny reklamy kontrowersyjnej oraz omawia poj cie reklamy zakazanej i nieuczciwej na gruncie prawa. Cz empiryczna pracy ma na celu prób odpowiedzi na pytanie jak reklam nieobyczajn rozumie grupa spo eczna, która przepisy takie tworzy i stosuje czyli prawnicy. Czy w ocenie prawników rzeczywi cie bardziej skuteczna jest reklama zakazana a nie tylko kontrowersyjna? Czy przekroczenie granic kontrowersji zwi kszy sprzeda produktu? To przyk adowe zagadnienia analizowane w niniejszej publikacji.
214.65 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )
Twoja lokalizacja: