Dynamische Contentanpassung bei Massive Multiplayer Online Games / Libristo.pl
Dynamische Contentanpassung bei Massive Multiplayer Online Games

Kod: 01628360

Dynamische Contentanpassung bei Massive Multiplayer Online Games

Autor Joachim Fohringer, Tobias Fritsch

Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Computer Science - Technical Computer Science, grade: 1,7, Free University of Berlin, language: English, abstract: Massive Multiplayer Online Games (MMOGs) are digital games that al ... więcej

395.18


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Dynamische Contentanpassung bei Massive Multiplayer Online Games

Za ten zakup dostaniesz 228 punkty

Opis

Diploma Thesis from the year 2006 in the subject Computer Science - Technical Computer Science, grade: 1,7, Free University of Berlin, language: English, abstract: Massive Multiplayer Online Games (MMOGs) are digital games that allow a large number of players to interact and communicate in a virtual environment. Due to the different characteristics and preferences of the individual player, he (or she) can be categorized into certain player-types with a specific motivation for playing. In the course of the game, this knowledge about the player motivation can be used to dynamically adapt the game environment. To achieve this, different parts of the game content such as objects, background story or tasks, can be changed during run-time.The first part of this thesis presents an introduction to MMOGs, their possible classifications and their history. Furthermore ways to categorize players and to describe game content will be discussed. The programming aspect of this thesis shows the design and implementation of a middleware. The middleware logs player action and according to this categorizes the player into a certain player type. This is used for presenting user-specific game content.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Computer programming / software development Programming & scripting languages: general

395.18

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: