Economics of Competition / Libristo.pl
Economics of Competition

Kod: 06727471

Economics of Competition

Autor George G. Djolov

Using the South African pharmaceutical industry as a case study, this book aims to challenge accepted economic and regulatory views on competition and monopoly, and emphasize the importance of foundational economic principles. It ... więcej

778.49

Zwykle: 778.54 zł

Oszczędzasz 0.05 zł


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Economics of Competition

Za ten zakup dostaniesz 453 punkty

Opis

Using the South African pharmaceutical industry as a case study, this book aims to challenge accepted economic and regulatory views on competition and monopoly, and emphasize the importance of foundational economic principles. It is for policymakers as well as those practising antitrust law, microeconomics, industrial economics, and more.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business competition

778.49


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: