Economics of Competition / Libristo.pl
Economics of Competition

Kod: 06739967

Economics of Competition

Autor George G. Djolov

Using the South African pharmaceutical industry as a case study, this book aims to challenge accepted economic and regulatory views on competition and monopoly, and emphasize the importance of foundational economic principles. It ... więcej

363.55


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Economics of Competition

Za ten zakup dostaniesz 212 punkty

Opis

Using the South African pharmaceutical industry as a case study, this book aims to challenge accepted economic and regulatory views on competition and monopoly, and emphasize the importance of foundational economic principles. It is for policymakers as well as those practising antitrust law, microeconomics, industrial economics, and more.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Business competition

363.55


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: