Economics of Reciprocity, Giving and Altruism / Libristo.pl
Economics of Reciprocity, Giving and Altruism

Kod: 04598790

Economics of Reciprocity, Giving and Altruism

Autor Jean Mercier Ythier

Reciprocity is a pervasive type of social interaction in encounters, groups and organizations. Simple giving is one of the major ways of transferring goods. And others regarding social sentiments play crucial roles in the working ... więcej

569.12


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Economics of Reciprocity, Giving and Altruism

Za ten zakup dostaniesz 329 punkty

Opis

Reciprocity is a pervasive type of social interaction in encounters, groups and organizations. Simple giving is one of the major ways of transferring goods. And others regarding social sentiments play crucial roles in the working and in the quality of society. This volume gathers basic works in the sujects's main domains such as, among others, the theory of reciprocity, the public economics of transfers, the economics of the family, charities, gifts of organs, or the motivations for gift giving.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Humanities Philosophy Social & political philosophy

569.12

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: