Effectiveness Of Online Visual Merchandise In Indian Ecommerce / Libristo.pl
Effectiveness Of Online Visual Merchandise In Indian Ecommerce

Kod: 15545843

Effectiveness Of Online Visual Merchandise In Indian Ecommerce

Autor Vijay Kumar Reddy Prodhuturi

E-Commerce business in India has mushroomed in the recent past. The competition from the non-Indian based e-commerce giants did not shake the domestic players much. As they claim, the low priced merchandise and discount sales is t ... więcej

214.76

Zwykle: 226.09 zł

Oszczędzasz 11.33 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 8 - 10 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Effectiveness Of Online Visual Merchandise In Indian Ecommerce

Za ten zakup dostaniesz 125 punkty

Opis

E-Commerce business in India has mushroomed in the recent past. The competition from the non-Indian based e-commerce giants did not shake the domestic players much. As they claim, the low priced merchandise and discount sales is the backbone of the industry. This study explores how the technical aspects like visual merchandise contributes to the success of online retailers in the fierce competition that still exists.

Szczegóły książki

214.76

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: