Emergency Broadcasting & 1930'S Am Radio / Libristo.pl
Emergency Broadcasting & 1930'S Am Radio

Kod: 05082492

Emergency Broadcasting & 1930'S Am Radio

Autor Edward Miller

The voice we hear on the radio the voice with no body attached is a key element in the history of media in the twentieth century. Before television and the internet, there was radio; and much of what defined the makeup of these ne ... więcej

145.45

Zwykle: 161.66 zł

Oszczędzasz 16.20 zł


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Emergency Broadcasting & 1930'S Am Radio

Za ten zakup dostaniesz 85 punkty

Opis

The voice we hear on the radio the voice with no body attached is a key element in the history of media in the twentieth century. Before television and the internet, there was radio; and much of what defined the makeup of these newer media was influenced by the way radio was broadcast to people and the way people listened to it. "Emergency Broadcasting" focuses on key moments in the history of early radio in order to come to an understanding of the role voice played in radio to describe national crises, a fictional invasion from outer space, and general entertainment. Taking the Hindenburg disaster, The War of the Worlds hoax, Franklin Roosevelt's "Fireside Chats", and the serial mystery "The Shadow" as his focal points, Edward Miller illustrates how the radio, for the first time, instantly communicated to a mass audience, and how that communication where the voice counts more than the image is still at work today in television and the World Wide Web. Theoretically sophisticated, yet grounded in historical detail, "Emergency Broadcasting" offers a unique examination of radio and at the same time develops a complex understanding of the media whose birth is owed to the innovations and disembodied power established by it. Author note: Edward D. Miller is Chair of the Department of Media Culture at The College of Staten Island/CUNY.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

145.45

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: