Emerging Markets / Libristo.pl
Emerging Markets

Kod: 05068613

Emerging Markets

Autor Ralph D Christy

In the last few decades, the forces giving rise to global markets have reached unprecedented heights. This important book explores the new role that markets are playing in developing countries, from the strategic perspective of a ... więcej

161.95

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Emerging Markets

Za ten zakup dostaniesz 94 punkty

Opis

In the last few decades, the forces giving rise to global markets have reached unprecedented heights. This important book explores the new role that markets are playing in developing countries, from the strategic perspective of a firm and from a public policy perspective. Most of the important works on marketing in developing countries were written before the globalization era. As such, many of the important questions that this book seeks to answer about the appropriateness of market-led development have not been posed: What are the distributional implications of markets? With privatization, who is responsible for managing the consequences of market failure? Can we rely on corporate social responsibility? Beyond creating an enabling environment, what is the appropriate role for the state in dealing with the negative consequences of markets (i.e. social dislocation, marginalization of the poor, and environmental deterioration)? Can new institutions be designed to help manage those negative consequences? The book makes use of economic theory to inform public policy and private strategies that deal with the many issues surrounding markets in developing countries. It also provides frameworks for examining the effectiveness of marketing strategies for entering emerging markets, and for identifying the challenges and opportunities for firms in developing countries to access matured markets in industrial nations.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Economics International economics

161.95

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: