Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions / Libristo.pl
Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions

Kod: 04553108

Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions

Autor Barbara Sieben, Asa Wettergren

Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions delivers a strong contribution to the broadening field of research on emotions in organizations offering original pieces of work from the research front. With its trans-discipli ... więcej

824.29


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions

Za ten zakup dostaniesz 480 punkty

Opis

Emotionalizing Organizations and Organizing Emotions delivers a strong contribution to the broadening field of research on emotions in organizations offering original pieces of work from the research front. With its trans-disciplinary and multiparadigmatic character, uniting scholars from organization and management research and sociology, it conveys deep insights into the multidimensional 'nature' of emotion and its appearance in organizations. The first part, Emotionalizing Organizations, highlights the role of emotions in organizational processes and structures, showing that feelings are instrumental to organizations and interwoven with work processes, for instance as an antecedent and a consequence of work in organizations. The second part, Organizing Emotions, details how organizational structures and processes contribute to the learning and control of emotion. It gives insights into specific emotional regimes and the application of emotion rules and resources, investigating how organizational structures and processes take effect on customers and employees, and how organizational members are urged into various emotional regimes.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Organizational theory & behaviour

824.29

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: