Emotions and Personality in Personalized Services / Libristo.pl
Emotions and Personality in Personalized Services

Kod: 02936884

Emotions and Personality in Personalized Services

Autor Marko Tkalcic, Berardina de Carolis, Marco de Gemmis, Ante Odic, Andrej KoSir

Personalization§is ubiquitous from§search engines to online-shopping websites helping us find content more§efficiently and this book focuses on the key developments that are shaping our§daily online experiences. With advances in t ... więcej

490.92


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 11 - 13 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Emotions and Personality in Personalized Services

Za ten zakup dostaniesz 286 punkty

Opis

Personalization§is ubiquitous from§search engines to online-shopping websites helping us find content more§efficiently and this book focuses on the key developments that are shaping our§daily online experiences. With advances in the detection of end users'§emotions, personality, sentiment and social signals, researchers and§practitioners now have the tools to build a new generation of personalized§systems that will really understand the user's state and deliver the right§content.§With leading§experts from a vast array of domains from user modeling, mobile sensing and§information retrieval to artificial intelligence, human-computer interaction§(HCI) social computing and psychology, a broad spectrum of topics are covered. From discussing psychological theoretical§models and exploring state-of-the-art methods for acquiring emotions and§personality in an unobtrusive way, as well as describing how these concepts can§be used to improve various aspects of the personalization process and chapters§that discuss evaluation and privacy issues.§§Emotions and Personality in Personalized§Systems will help§aid researchers and practitioners develop and evaluate user-centric§personalization systems that take into account the factors that have a§tremendous impact on our decision-making - emotions and personality.§

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Computing & information technology Computer science Human-computer interaction

490.92

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: