Empowerment: HR Strategies for Service Excellence / Libristo.pl
Empowerment: HR Strategies for Service Excellence

Kod: 06754037

Empowerment: HR Strategies for Service Excellence

Autor Conrad Lashley

Presents managers and students the importance of empowerment as part of human resource strategy. This book provides a perspective of this established management technique, identifying factors that will lead to a win: win situation ... więcej

121.58


Na zamówienie
Wysyłamy za 17 - 26 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Empowerment: HR Strategies for Service Excellence

Za ten zakup dostaniesz 71 punkty

Opis

Presents managers and students the importance of empowerment as part of human resource strategy. This book provides a perspective of this established management technique, identifying factors that will lead to a win: win situation for all concerned. It uses case studies from companies such as McDonalds, TGI Fridays and Harvester Restaurants.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Business & management Management & management techniques

121.58

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: