Kod: 13052258
<,i>,Principios de Estrategia Publicitaria y Gestión de Marcas.Nuevas Tendencias de Brand Management<,/i>, es uno de los escasoslibros que aborda el fenómeno del <,i>,branding<,/i>, de forma integral editado en hab ... więcej
184.08 zł
Dostępność:
50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Za ten zakup dostaniesz 106 punkty
<,i>,Principios de Estrategia Publicitaria y Gestión de Marcas.Nuevas Tendencias de Brand Management<,/i>, es uno de los escasoslibros que aborda el fenómeno del <,i>,branding<,/i>, de forma integral editado en habla hispana. Se configur
Kategoria Książki po hiszpańsku Formación y escolar Formacion
184.08 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )