Kod: 12934922
Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest za duzo - a szczegolnie dzis. Nowe media ujawnily wiele nieznanych dotad problemow o charakterze etycznym; problemow jeszcze slabo rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogole. Rewolucj ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Refleksji o etyce dziennikarskiej nigdy nie jest za duzo - a szczegolnie dzis. Nowe media ujawnily wiele nieznanych dotad problemow o charakterze etycznym; problemow jeszcze slabo rozpoznanych lub nierozpoznanych w ogole. Rewolucja, jaka na naszych oczach dokonuje sie w komunikacji medialnej, ktorej jestesmy nie tylko swiadkami, ale i aktywnymi uczestnikami, umieszcza tradycyjne aspekty dziennikarstwa w nowych kontekstach. Dawno juz oswojone - jak moglo sie wydawac - problemy nabieraja zupelnie innego wymiaru. Wydaje sie, ze na nowo trzeba zdefiniowac nie tylko profesje dziennikarska - dzis przeciez nie jest to juz zawod elitarny, kazdy moze byc, albo przynajmniej bywac dziennikarzem, ale tez zastanowic sie, w jakim kierunku powinna ewoluowac etyka dziennikarstwa. Jesli nie podejmiemy takich prob i pozostawimy ja w niezmienionym, zaskorupialym ksztalcie, stanie sie martwa dziedzina wykladana tylko w zaciszu sal uniwersyteckich i czasami instrumentalnie wykorzystywana przez politykow czy samych dziennikarzy.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Socjologia. Społeczeństwo Komunikacja społeczna. Media. Dziennikarstwo
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )