Experience: Challenging Visual Indifference Through New Sensory Experience / Libristo.pl
Experience: Challenging Visual Indifference Through New Sensory Experience

Kod: 12467514

Experience: Challenging Visual Indifference Through New Sensory Experience

Autor Sean Perkins, Ralph Ardill, Adrian Caddy

Experience documents dialogue between over 100 organisations, marketeers, designers and artists around the world -- from the creators of Japanese fog parks to the creatives behind Nike Town -- exploring the possibilities of a radi ... więcej

163.71

Zwykle: 183.94 zł

Oszczędzasz 20.23 zł


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 10 - 14 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Experience: Challenging Visual Indifference Through New Sensory Experience

Za ten zakup dostaniesz 95 punkty

Opis

Experience documents dialogue between over 100 organisations, marketeers, designers and artists around the world -- from the creators of Japanese fog parks to the creatives behind Nike Town -- exploring the possibilities of a radically progressive approach to marketing.

Szczegóły książki

163.71

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: