Kod: 12938742
Monografia stanowi rozwiniecie autorskiej idei czlowieka i idei edukacji w kontekscie kategorii biologicznego rozwoju czlowieka i kategorii kulturowego ksztaltowania czlowieka, gdzie biologia determinuje rowniez rozwoj mozgu, nato ... więcej
Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?
Monografia stanowi rozwiniecie autorskiej idei czlowieka i idei edukacji w kontekscie kategorii biologicznego rozwoju czlowieka i kategorii kulturowego ksztaltowania czlowieka, gdzie biologia determinuje rowniez rozwoj mozgu, natomiast kultura warunkuje ksztaltowanie umyslu. (...) Podstawowa teza monografii brzmi: jezeli fizyczny, dynamiczny i rozciagly mozg wyznacza podloze nie fizycznego i abstrakcyjnego umyslu, zas jezyk stanowi strukture funkcyjna umyslu, to jezyk stanowi zwornik mozgu i umyslu w przekazywaniu informacji. (...) Monografia zawiera cztery rozdzialy: Rozdzial I Wykladnia Czlowieka wyznacza fundament opracowania; w jego pierwszej czesci sformulowano ontologie czlowieka, zas w drugiej ontologie czlowieka. Rozdzial II Wykladnia Wychowania zawiera kontynuacje refleksji nad czlowiekiem w kontekscie wychowania. Rozdzial III Wykladnia Wyksztalcenia opisuje i wyjasnia sens dzialan edukacyjnych w rodzinie oraz szkole podstawowej, sredniej i wyzszej, nakierowanych na aksjologiczno-umyslowa formacje mlodego czlowieka. Rozdzial IV Wykladnia Badan wskazuje na mozliwe zakresy badan edukacyjnych.
Kategoria Książki po polsku Nauki społeczne, humanistyczne, ekonomiczne Filozofia
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )