Freakshow / Libristo.pl
Freakshow

Kod: 04671049

Freakshow

Autor Jon Dovey

True confessions, fake films and docu-soaps - in the last ten years factual television has been transformed by an explosion of new genres. Freakshow offers a serious look at 'reality TV' in an attempt to understand the mass media' ... więcej

186.38

Zwykle: 186.39 zł

Oszczędzasz 0.01 zł

Dostępność:

50 % szansaOtrzymaliśmy informację, że książka może być ponownie dostępna. Na podstawie państwa zamówienia, postaramy się książkę sprowadzić w terminie do 6 tygodni. Gwarancja pełnego zwrotu pieniędzy, jeśli książka nie zostanie zabezpieczona.
Przeszukamy cały świat

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Freakshow

Za ten zakup dostaniesz 108 punkty

Opis

True confessions, fake films and docu-soaps - in the last ten years factual television has been transformed by an explosion of new genres. Freakshow offers a serious look at 'reality TV' in an attempt to understand the mass media's fascination with intimacy, deviancy, and horror. Jon Dovey analyses reality TV in terms of the political economy of the mass media. He investigates the relationship between confessional television and our modern understanding of culture and identity. Is our fascination with the personal the only meaningful response to the complexity of our own lives? Are the politics of the self the only alternative to the defunct grand narratives of yesterday? In concentrating not on the reception of these new television forms but on the choices, models and agendas which inform their production, Dovey reveals the relationships between social anxieties, economic pressures and their specific inflections in media texts. In a critical analysis of media industry practice, Dovey asks why directors can't stay out of range of their own cameras - and what is the role of the television of intimacy within broadcasting.

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Media, information & communication industries

186.38

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: