Games-To-Teach or Games-To-Learn / Libristo.pl
Games-To-Teach or Games-To-Learn

Kod: 09250812

Games-To-Teach or Games-To-Learn

Autor Yam San Chee

The book presents a critical evaluation of current approaches related to the use of digital games in education. The author identifies two competing paradigms: that of games-to-teach and games-to-learn. Arguing in favor of the latt ... więcej

569.15


Dostępna u dostawcy w małych ilościach
Wysyłamy za 12 - 15 dni

Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.


Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Bon podarunkowy: Radość gwarantowana

Wzór bonu podarunkowegoDowiedz się więcej

Więcej informacji o Games-To-Teach or Games-To-Learn

Za ten zakup dostaniesz 331 punkty

Opis

The book presents a critical evaluation of current approaches related to the use of digital games in education. The author identifies two competing paradigms: that of games-to-teach and games-to-learn. Arguing in favor of the latter, the author advances the case for approaching game-based learning through the theoretical lens of performance, rooted in play and dialog, to unlock the power of digital games for 21st century learning. Drawing upon the author's research, three concrete exemplars of game-based learning curricula are described and discussed. The challenge of advancing game-based learning in education is addressed in the context of school reform. Finally, future prospects of and educational opportunities for game-based learning are articulated.§§Readers of the book will find the explication of performance theory applied to game-based learning especially interesting. This work constitutes the author's original theorization. Readers will derive four main benefits: (1) an explication of the difference between game-based-teaching and game-based learning, and why this difference is of critical importance, (2) an exposition of the theory of game-based learning as performance, (3) concrete exemplars and research outcomes relating to three game-based learning curricula that have been empirically evaluated in schools, and (4) an understanding of complex issues related to the human side of school change that must be effectively addressed to achieve take-up of game-based learning in schools.§§

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Education Educational equipment & technology, computer-aided learning (CAL)

569.15

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: