Gender in E-Learning and Educational Games / Libristo.pl
Gender in E-Learning and Educational Games

Kod: 12640705

Gender in E-Learning and Educational Games

Autor Sabine Zauchner, Wagner Siebenhandl

A reflection on e-learning from a gender perspective is essential in order to sensitize the public for the diversity of needs of male and female learners, and to draw attention to the risk that gendered structures in learning and ... więcej

199.05


Dodruk
Termin nieznany

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Gender in E-Learning and Educational Games

Za ten zakup dostaniesz 116 punkty

Opis

A reflection on e-learning from a gender perspective is essential in order to sensitize the public for the diversity of needs of male and female learners, and to draw attention to the risk that gendered structures in learning and education tend to be reproduced in e-learning scenarios. Dealing with a broad variety of topics in the fields of gender, e-learning, and educational games, this book brings together research and development projects as well as best practice examples. By giving insight into their expertise, the authors of this anthology give a comprehensive picture of the various aspects of recent research and practice in their respective fields. Mag. Dr. Sabine Zauchner, since 2002 course director of the master courses "E-Teaching - E-Learning" and "ICT-Management for Educational Institutions" at the Danube University, coordinator of the Socrates(Minerva) project "Sitcom- Simulating IT-Careers for Women", research topics: women and ICT, e-learning and gender issues.DI Dr. Karin Siebenhandl, course director at the Danube University Krems, founding member of the initiative "Technology and Women". In 2004, Austrian (ÖGUT) Environmental price (Technology and Women). Coordinator of NOEL: new opportunities for equality and work of the future from 2002 to 2004(Country of Lower Austria). WP-Lead within Sitcom: Simulating IT Carriers for Women, Socrates (Minerva) project. Main interests: Gender and technology, gender perspectives on sustainable information design.Michael Wagner is Professor for Technology Enhanced Learning and Multimedia at the Department for Interactive Media and Educational Technology at Danube University Krems. His current research interest is digital youth culture and its influences on teaching and learning, both formally and informally. More specifically, he is working in the fields of competitive and power gaming as well as educational gaming and computer game literacy.The conference brought together research and development projects as well as best practice examples dealing with a broad variety of topics in the field of gender, e-Learning and educational games.Tim News

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Social groups

199.05


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: