Kod: 06335608
Looks into doughnut production, marketing, and consumption. This book confronts head-on the question of why we often paint doughnuts in moral terms, and shows how the seemingly simple food reveals deep and complex social conflicts ... więcej
112.23 zł
Zwykle: 112.28 zł
Oszczędzasz 0.05 zł
Potrzebujesz więcej egzemplarzy?Jeżeli jesteś zainteresowany zakupem większej ilości egzemplarzy, skontaktuj się z nami, aby sprawdzić ich dostępność.
Za ten zakup dostaniesz 65 punkty
Looks into doughnut production, marketing, and consumption. This book confronts head-on the question of why we often paint doughnuts in moral terms, and shows how the seemingly simple food reveals deep and complex social conflicts over body image and class structure.
Kategoria Książki po angielsku Society & social sciences Society & culture: general Cultural studies
112.23 zł
Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.
Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies
Dobre na wszystkich stronach
Koszyk ( pusty )