Handbook of the Economics of Marketing / Libristo.pl
Handbook of the Economics of Marketing

Kod: 20111433

Handbook of the Economics of Marketing

Autor Jean-Pierre Dube

Handbook of the Economics of Marketing, Volume One: Marketing and Economics mixes empirical work in industrial organization with quantitative marketing tools, presenting tactics that help researchers tackle problems with a balance ... więcej

856.16


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Handbook of the Economics of Marketing

Za ten zakup dostaniesz 499 punkty

Opis

Handbook of the Economics of Marketing, Volume One: Marketing and Economics mixes empirical work in industrial organization with quantitative marketing tools, presenting tactics that help researchers tackle problems with a balance of intuition an

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Economics Economic forecasting

856.16


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: