Handbook on e-marketing for tourism destinations / Libristo.pl
Handbook on e-marketing for tourism destinations

Kod: 10911441

Handbook on e-marketing for tourism destinations

Autor World Tourism Organization

The fully updated and extended edition of the ETC/UNWTO "Handbook on E-Marketing for Tourism Destinations" presents a comprehensive overview of the continuously changing environment of e-marketing in the tourism sector. This handb ... więcej


Niedostępna

Powiadomienie o dostępności

Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Powiadomienie o dostępności

Powiadomienie o dostępności


Akceptacja - Zgłaszając nam chęć otrzymania powiadomienia, akceptujesz warunki Regulaminu

Będziemy sprawdzać dostępność książki za Ciebie

Wpisz swój adres e-mail, aby otrzymać od nas powiadomienie,
gdy książka będzie dostępna. Proste, prawda?

Więcej informacji o Handbook on e-marketing for tourism destinations

Opis

The fully updated and extended edition of the ETC/UNWTO "Handbook on E-Marketing for Tourism Destinations" presents a comprehensive overview of the continuously changing environment of e-marketing in the tourism sector. This handbook covers all essential a

Szczegóły książki

Kategoria Książki po angielsku Economics, finance, business & management Industry & industrial studies Service industries


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: