Handelsmarketing im Lebensmitteleinzelhandel / Libristo.pl
Handelsmarketing im Lebensmitteleinzelhandel

Kod: 02072992

Handelsmarketing im Lebensmitteleinzelhandel

Autor Lars Müller

Neben der Preispolitik gehört die Sortimentspolitik heutzutage zu den dominierenden Instrumenten des Handelsmarketings. Der Einfluss der Sortimentspolitik auf den Unternehmenserfolg liegt darin begründet, dass das Sortiment einers ... więcej

318.14


Dostępna u dostawcy
Wysyłamy za 14 - 18 dni
Dodaj do schowka

Zobacz książki o podobnej tematyce

Podaruj tę książkę jeszcze dziś
  1. Zamów książkę i wybierz "Wyślij jako prezent".
  2. Natychmiast wyślemy Ci bon podarunkowy, który możesz przekazać adresatowi prezentu.
  3. Książka zostanie wysłana do adresata, a Ty o nic nie musisz się martwić.

Dowiedz się więcej

Więcej informacji o Handelsmarketing im Lebensmitteleinzelhandel

Za ten zakup dostaniesz 185 punkty

Opis

Neben der Preispolitik gehört die Sortimentspolitik heutzutage zu den dominierenden Instrumenten des Handelsmarketings. Der Einfluss der Sortimentspolitik auf den Unternehmenserfolg liegt darin begründet, dass das Sortiment einerseits maßgeblich das akquisitorische Potenzial des Handelsbetriebs bestimmt. Andererseits verursacht es aber auch nicht unerhebliche Kosten. Lars Müller zeigt in einer kritischen Analyse die Chancen und Risiken, die für Unternehmungen im Lebensmitteleinzelhandel mit einer großen Sortimentsbreite bestehen, auf und diskutiert diese.

Szczegóły książki

318.14

Ulubione w innej kategorii


250 000
zadowolonych klientów

Od roku 2008 obsłużyliśmy wielu miłośników książek, ale dla nas każdy był tym wyjątkowym.


Paczkomat 12,99 ZŁ 31975 punktów

Copyright! ©2008-24 libristo.pl Wszelkie prawa zastrzeżonePrywatnieCookies


Konto: Logowanie
Wszystkie książki świata w jednym miejscu. I co więcej w super cenach.

Koszyk ( pusty )

Kup za 299 zł i
zyskaj darmową dostawę.

Twoja lokalizacja: